Type Here to Get Search Results !

ଇଣ୍ଡିଗୋ ବିମାନ କ୍ୟାନ୍ସଲ – ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ଅସୁବିଧା, ବିଭାଗୀୟ କତୃପକ୍ଷ ଙ୍କ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା

 


ବ୍ୟୁରୋ ରିପୋର୍ଟ - 

ଦେଶର ସବୁଠାରୁ ବଡ଼ ଲୋ-କଷ୍ଟ ବିମାନ ସେବାଦାତା ଇଣ୍ଡିଗୋ ପୁଣିଥରେ କ୍ୟାନ୍ସଲେସନ ଓ ବିଳମ୍ବ ନେଇ ଆଲୋଚନାରେ ଆସିଛି। ଶୁକ୍ରବାର ସକାଳରୁ ବିଭିନ୍ନ ବିମାନବନ୍ଦରରେ ଦଶଖ ପ୍ରମାଣ ଫ୍ଲାଇଟ୍ କ୍ୟାନ୍ସଲ ହେବା ଫଳରେ ଯାତ୍ରୀମାନେ ଗୋଟିଏ ଅସୁବିଧାଜନକ ପରିସ୍ଥିତିରେ ପଡ଼ିଥିଲେ। ଦେଶର ବିଭିନ୍ନ ଏୟାରପୋର୍ଟ—ଦିଲ୍ଲୀ, ମୁମ୍ବାଇ, ବେଙ୍ଗାଲୋରୁ, ହାଇଦରାବାଦ ଓ ଭୁବନେଶ୍ୱରରେ ମଧ୍ୟ ଯାତ୍ରୀମାନେ ସକାଳୁ ଲାଇନ୍ ଲଗାଇ ଅପେକ୍ଷା କରିଥିଲେ କିନ୍ତୁ ସେମାନଙ୍କର ବିମାନ ଚାଲୁନଥିବା ଖବର ପାଇ ଅସନ୍ତୋଷ ପ୍ରକାଶ କରିଛନ୍ତି।

ଅନେକ ଯାତ୍ରୀ ଟୁଇଟରେ ଲେଖିଛନ୍ତି ଯେ ସେମାନଙ୍କୁ ପୂର୍ବରୁ କୌଣସି ସୂଚନା ନ ଦିଆଯାଇ ହଠାତ୍ କ୍ୟାନ୍ସଲେସନ ହେବାରୁ ସେମାନଙ୍କର ଯାତ୍ରା, ବ୍ୟବସାୟିକ କାମକାଜ ଓ ଚିକିତ୍ସା ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଯାତ୍ରା ପ୍ରଭାବିତ ହୋଇଛି। କିଛି ଯାତ୍ରୀ ଦାବି କରିଛନ୍ତି ଯେ ସେମାନେ ୩–୪ ଘଣ୍ଟା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ବିମାନବନ୍ଦରରେ ଅପେକ୍ଷା କରୁଥିଲେ କିନ୍ତୁ କୌଣସି ଠିକ୍‌ଠାକ ସୂଚନା ମିଳୁନଥିଲା।


ଘଟଣା ଉପରେ ଇଣ୍ଡିଗୋ ପକ୍ଷରୁ ବିବୃତି ଜାରି କରାଯାଇଛି। କମ୍ପାନୀ କହିଛି ଯେ “ଅପରେସନାଲ ଅସୁବିଧା” ଓ “କ୍ରୁ ଉପଲବ୍ଧତା” ସମସ୍ୟାରୁ କେତେକ ଫ୍ଲାଇଟ୍ କ୍ୟାନ୍ସଲ ଓ ଡିଲେ ହୋଇଛି। ସେମାନେ ଯାତ୍ରୀଙ୍କୁ ଅସୁବିଧା ହେବା ପାଇଁ ଦୁଃଖପ୍ରକାଶ କରି ପୁନଃ ବୁକିଂ, ଫ୍ରୀ ଡେଟ୍‌ଚେଞ୍ଜ ଓ ରିଫଣ୍ଡ ସୁବିଧା ଦେବାକୁ କହିଛନ୍ତି।

ଏହି ମଧ୍ୟରେ, ନାଗରିକ ବିମାନ ମନ୍ତ୍ରାଳୟ ମଧ୍ୟ ଘଟଣାକୁ ଗୁରୁତ୍ୱ ସହିତ ନେଇଛି। ବିଭାଗୀୟ କତୃପକ୍ଷ ଏକ ଟୁଇଟ୍ କରି କହିଛନ୍ତି — “ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ସୁବିଧା ଓ ସୁରକ୍ଷା ଆମର ପ୍ରାଥମିକତା। ଇଣ୍ଡିଗୋ ପକ୍ଷରୁ ଏହି ବିଳମ୍ବ ଓ କ୍ୟାନ୍ସଲେସନ ବାବଦରେ ବିସ୍ତୃତ ରିପୋର୍ଟ ଚାହିଁଛୁ। ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ସମସ୍ୟା ସତ୍ବରା ନିରାକରଣ ପାଇଁ ଦିଶାନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଦିଆଯାଇଛି।”


ଏହି ଅପରିକଳ୍ପିତ କ୍ୟାନ୍ସଲେସନ ବ୍ୟସ୍ତ ଯାତ୍ରା ସମୟରେ ଘଟିଥିବାରୁ ଯାତ୍ରୀମାନେ ଅସନ୍ତୋଷ ଜଣାଇଛନ୍ତି। ଅନେକ ଯାତ୍ରୀ ଇତିମଧ୍ୟେ କମ୍ପେନ୍ସେସନ ଏବଂ ତ୍ୱରିତ ବିକଳ୍ପ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଦାବି କରୁଛନ୍ତି।

ଇଣ୍ଡିଗୋ  କହିଛି, ଆଗାମୀ ଘଣ୍ଟାଗୁଡିକରେ ଅପରେସନ ସାମାନ୍ୟକ୍ରମରେ ଫେରିବ। କିନ୍ତୁ ଯାତ୍ରୀମାନଙ୍କ ଅସନ୍ତୋଷ ଓ ସୋସିଆଲ୍ ମିଡିଆରେ ଚାଳୁଥିବା ଅଭିଯୋଗ ଦୃଷ୍ଟିରେ ଘଟଣା ଏବେ ବି ଚର୍ଚ୍ଚାର କେନ୍ଦ୍ରବିନ୍ଦୁ।

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.